31.01.2011

Closing time.....




Ok, da er det på tide slippe katta ut av sekken folkens: Stella Snella stenger dørene i slutten av februar. Det er ingen dramatikk bak avgjørelsen, sinte kreditorer eller store skandaler. Jeg har simpelthen kjempelyst på nye utfordringer, kolleger og ser at alt jeg drømte om for Stella Snella har jeg oppnådd nå. Og det takket være alle dere trofaste, kule, morsomme og ikke minst snertne Stella Snella kunder der ute!!!

Tiden er inne for nye eventyr og drømme nye drømmer. Jeg vil definitivt fortsette å designe, style og ikke minst fortsette å blogge her! Wish me good luck?

Ps. Det blir Stengefest før jeg gir fra meg nøklene. Følg med for info! Ds

19 kommentarer:

  1. Ånei! sukk sukk sukk. Du er jo noe av det beste trondheim har! Takk for at du lyste opp Bakklandet med herlig butikk og strålende smil. Du vil bli savnet.

    SvarSlett
  2. Så klart! Lykke til! Jeg vet du kommer til å klare deg strålende, samme hva du finner på fremover. Men vi kommer til å savne fine Stella Snella. Bakklandet og Trondheim blir fattigere uten.

    SvarSlett
  3. Lykke til med det neste da, hva det nå blir. Du vil nok bli savnet.

    SvarSlett
  4. neeeei! jaja, du får ha lykke til videre.

    SvarSlett
  5. Så leit! Og så flott! Lykke til, jeg kommer til å savne å poppe innom.

    SvarSlett
  6. Lykke til med nye eventyr og drømmer, det blir spennende å følge med!

    SvarSlett
  7. huff a huff...:) hehe.. men blir råbra å følg nye drømmer!!!good luck!! klem

    SvarSlett
  8. Tusen millioner takk alle fine mennesker <3<3<3<3

    SvarSlett
  9. Oh no... you're my inspiration! Følger spent med på fortsettelsen. Takk for at du har gjort gjenbruk superhipt i barten:)

    SvarSlett
  10. Bartebyen skulle det være. IPhone altså...

    SvarSlett
  11. Enig med anonym...Stella Snella er blitt en naturlig del av Bakklandet! Kjedelig - Kjedelig uten dere! Lykke til med nye utfordringer! Sukk!

    SvarSlett
  12. Kommer til å savne Stella Snella. Men så spennende å begynne med noe nytt - Lykke til!

    SvarSlett
  13. veldig trist å hør- elske butikken der. har masse klær fra stella snella, og vil savn dåkker masse! men lykke til videre- stå på! :D

    SvarSlett
  14. Å nei! Et stort tap for Trondheim. Men veldig spennende for deg, da! Lykke til! :-)

    SvarSlett
  15. Jeg kommer til å savne din herlige butikk og fantastiske kjoler! Lykke til med nye prosjekter!

    SvarSlett
  16. Neeeei! Trondheims mest sjarmerende butikk! Finito? Noooo!

    SvarSlett
  17. hvis dette er en butikk som går så det suser og alt er på G så må det vel være en ide å selge butikken med leverandørliste, leiekontrakt og navn til noen andre? Det er maaaaange der ute som drømmer om å få sin egen butikk, og å få en som allerede fungerer er jo bare gull!! :D

    SvarSlett
  18. Hva om der blir demonstrasjonstog!? :) Spent å høre planene dine videre!! For en ting er sikkert,- det du bestemmer deg for, blir absolutt knall!!

    SvarSlett
  19. dette var trist!:( hvor skal jeg nå finne vintage? lykke til med planene fremover, du og butikken kommer til å bli veldig veldig savnet...

    SvarSlett

statcounter